بارقه ی امــــــــــــــید....


بارقه ی امــــــــــــــید....


نیـــــــــــــــاز
الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها
که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها


 سلام بر زندگـی که با  تمام دردها و سختیهایش باز هم زیباست

 سلام بر امیـــــد که روشنی بخش قلبهای شکسته است

سلام  بر عشـــق که گشاینده ی تمامی درهای بسته است

 

 

خدایــــــــــــا:

در این تنهایـــــــی و در این اوج نیــــــــاز، بگذار برای تو بمانم و نیازم را برای تو بخوانم، جز راهی که تو نشانم دادی، صراط مستقیم نمی یابم، من غریبه نیستم و ناله هایم برای تو از راه حسرت گناه است، شعرهایت را گم کردم و دستانی را که سایبان بود نمی بینم، تنهـــــــــــا پناهم در این وادی وحشت تویی، به آسمانـــــــــــت سوگند می میـــــــــرم، اگر به فریــــــــــــــادم نرسی!!!!!!!!!

خدایـــــــــــــا ! خداونـــــــــــــدا !

دلی بر من عطا کن که جای هیچ عشقی جز تو نداشته باشم، میخواهم پاک باشم و پاک زندگی کنم، میخواهم با تو معنای واقعی عاشق بودن را بدانم، عشق یعنی تو، تو که نامت سر لوحه ی تمام پاکی هاست، تو که مرا از تبار پاک خاک آفریدی، این منم که پاک نبودم، این منم که با تو و عشق تو زندگی نکردم....

                              الهـــــــــــــــــــــــــی

   مرا دریاب! مرا دریاب !



نظرات شما عزیزان:

fati
ساعت20:21---3 آبان 1390


بهناز
ساعت14:40---10 اسفند 1389
سلام
فاطمه جان وبت قشنگه بهت تبریک میگم
به منم سرب زن و با نظرای قشنگت خوشحالم کن
دوستت دارم


موسوی
ساعت8:43---10 اسفند 1389
سلام

اگر اهل طنز هستید ، تلخند 26 را به شما تقدیم می کنم


کتی
ساعت21:09---5 اسفند 1389
و این منم
زنی تنها
در آستانه ی فصلی سرد
در ابتدای درک هستی آلوده ی زمین
و یأس ساده و غمناک اسمان
و ناتوانی این دستهای سیمانی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: f.j | تاريخ: یک شنبه 28 / 11 / 1398برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |